Pieporkest

Dirigent: Britt Daniëls

Repetitie: vrijdagavond 19:00 - 19:45 uur

Locatie: CC Den Herd, Bladel

Na ongeveer een half jaar les treedt de jonge muzikant toe tot het pieporkest. In dit orkest worden de eerste stappen gezet om samen muziek te maken in groepsverband. Het orkest wordt gevormd door leerlingen van drie muziekverenigingen: Fanfare Wilhelmina Hoogeloon, Koninklijke Harmonie L'Union Bladel en Muziekvereniging Kunst Adelt Hapert. De bezetting bestaat uit beginnende muzikanten en muzikanten die maximaal één jaar het A-diploma bezitten.

Het pieporkest staat onder leiding van dirigente Britt Daniëls en repeteert op vrijdagavond in Bladel. Tijdens het muzikale jaar treedt het pieporkest regelmatig op en worden er leuke activiteiten georganiseerd om het groepsgevoel te stimuleren, zoals een quizavond of samen bowlen.