Jeugdorkest

Dirigent: Elian Jacobs

Repetitie: vrijdagavond 18:45 - 19:45 uur

Locatie: CC Den Herd, Bladel

Om de overstap van leerling naar het “grote” fanfareorkest soepel te laten verlopen nemen na het behalen van het A-diploma onze jeugdleden deel aan het gezamenlijke jeugdorkest van de muziekverenigingen L'Union Bladel en Kunst Adelt Hapert.

Waar nodig zorgen een aantal ervaren leden voor de aanvullende muzikale ondersteuning.

Onder leiding van dirigente Lotte van Boxtel wordt op vrijdagavond gerepeteerd in Bladel. Tijdens de repetities staat het samen muziek maken centraal. Het repertoire bestaat uit marsmuziek en orkestwerken uit de 4e en 5e divisie.

Tijdens het muzikale jaar treedt het jeugdorkest regelmatig op en worden er leuke activiteiten georganiseerd om het groepsgevoel te stimuleren, zoals een quizavond of samen bowlen.